بنیادی صفحہ -> شوبز کی خبریں -> گزشتہ سال بالی ووڈ باکس آفس پر کس فلم کا راج رہا ؟
راج
راج

گزشتہ سال بالی ووڈ باکس آفس پر کس فلم کا راج رہا ؟

لاہور(ویب ڈیسک) بالی ووڈ میں گزشتہ سال تینوں خانز کیلئے خاص اچھا نہیں رہا اور ان کی فلمیں مداحوں کو خوش کرنے میں ناکام رہی مگر ناکامی کا سامنا کرنے کے باوجود تینوں خانز کی فلمیں بالی ووڈ میں گزشتہ سال 2018 میں سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلموں میں شامل ہے – جس کے بعد تینوں خانز اس بات پر بہت خوش تو ہے مگر مداحوں کی جانب سے فلموں کو ناپسند کرنے پر ان کو بہت افسوس بھی ہے – اور حال ہی میں انہوں نے اپنی نئی آنے والی فلموں کو جلد شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے –
ذرائع کے مطابق : بالی ووڈ میں گزشتہ سال فلم’’سنجو‘‘نے دنیا بھر سے 5 سو کروڑ 78 لاکھ روپے کماکر 2018 کی سب سے زیادہ آمدنی والی فلم بن گئی ہے۔ دوسرے نمبر پر جس فلم نے دنیا بھر میں سب سےزیادہ کمائی کی وہ دپیکا پڈوکون کی فلم’’پدماوت‘‘ہے جس نے مجموعی طور پر 5 سو کروڑ 46 لاکھ کمائے۔ رنویر سنگھ کی فلم’’سمبا‘‘ 3 سو کروڑ 10لاکھ کے ساتھ تیسرے نمبر پررہی۔ اس طرح چوتھے نمبر پر سلمان خان کی ’’ریس3‘‘ تین سوکروڑ 6 لاکھ، پانچویں نمبر پر اکشے کمار اوررجنی کانت کی ’’ٹوپوائنٹ زیرو‘‘2 سوکروڑ 69 لاکھ، چھٹے نمبر پر فلم’’باغی2‘‘دو سوکروڑ 49 لاکھ، ساتویں نمبر پر ’’ٹھگ آف ہندوستان‘‘دو سو کروڑ 47 لاکھ، آٹھویں نمبر پر ’’بدھائی ہو‘‘دو سو کروڑ 15 لاکھ، نویں نمبر پر ’’راضی‘‘100 کروڑ 92 لاکھ اوردسویں نمبر پر شاہ رخ خان کی فلم’’زیرو‘‘نے دنیا بھر سے مجموعی طور پر سو کروڑ 78 لاکھ کی کمائی کی۔

عالیہ بھٹ اور رنبیرکپورکی منگنی کی تاریخ کا اعلان کردیا گیا
لاہور(ویب ڈیسک): ناموربالی ووڈ اداکار رنبیرکپور اور عالیہ بھٹ رواں سال جون میں منگنی کریں گے۔بالی ووڈ کی ایک اورخوبصورت جوڑی رنبیر کپور اورعالیہ بھٹ کی منگنی کی خبریں میڈیا میں گردش کررہی ہیں۔ رپورٹس کے مطابق بالی ووڈ کی یہ خوبصورت جوڑی رواں سال جون میں ایک دوسرے کو انگوٹھیاں پہنا کر ہمیشہ کے لیے ایک ہوجائے گی۔ میڈیا میں گردش کرنے والی خبروں کے مطابق رنبیرکی والدہ نیتو کپور کی خواہش ہے کہ ان کا بیٹا جلد سے جلد منگنی کرلے۔رنبیرکپور اپنی والدہ کے بہت قریب ہیں لہٰذا یہ بھی کہا جارہا ہے کہ شاید نیتو کپور رنبیر کو شادی سے پہلے کی رسم ’روکے‘ کے لیے بھی منالیں۔واضح رہے کہ عالیہ بھٹ کپورفیملی کے کچھ زیادہ ہی قریب آگئی ہیں، انہوں نے سال نو بھی نیویارک میں رنبیر کے گھر والوں کے ساتھ منایا تھا۔

جواب لکھیں

آپ کا ای میل شائع نہیں کیا جائے گا۔نشانذدہ خانہ ضروری ہے *

*